Dags för dop!

Godmorgon! sovit gott? Jag har, somnade typ elva igår och vaknade upp halv nio utvilad och glad :) prima! Idag är det dop för min brorsson i lilla kyrkan i kävlinge. Och jag ska vara med under "ceremonin" eller vad man kan kalla det, eftersom jag ska vara fadder. Jag och Tony. Det ska bli trevligt allafall! De lilla livet ska heta Jamie för er som inte vet.

I onsdags var jag "finally" med i kävlinge nya, såg ni mig? Haha.. kändis ju nu! För den som nu vill vara det i vårt lilla kävlinge... *ler ;) Aja, några såg nog intervjun iallafall eftersom statistiken steg en del den dagen. Hehe.

Nu måste jag kila. vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emelie

då tycker jag att du ska börja blogga lite bättre fröken emma ;) !

2011-03-12 @ 10:05:03
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se
Postat av: Caroline

Jag läste det :P haha! Stor bloggaren Emma Anderberg :)

2011-03-17 @ 07:55:43
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0