Det går bra nu

Jaaaa! Det gör det. Var på kvarnen tidigt i morse (för er som inte vet är det f.d lilla harrie valskvarn som jag sommarjobbade på förra året) och pratade med den nya chefen. Får anställning hela sommaren i år också. Fan så glad jag är. Nu tänker ni säkert.. "varför är hon så glad för att hon ska jobba på en KVARN" Haha, jo för att jag trivs så grymt bra med människorna som jobbar där. Som handen i handsken! Så det ska bli ett rent nöje att jobba hela sommaren... njäe, nu ska vi ju inte överdriva men nästan på. ;)

Promenerade hem från lillaharrie och det tog lite mer än en timme. Nu har jag sysslat med lite tråkiga saker, betalat räkningar och så. Men de måste tyvärr göras de med! Snart ska jag till banken och beställa ett nytt kort sen ska jag i väg och jobba. Haha fattar knappt själv hur jag kan ha glömt min kod. :P Vad händer med mitt minne...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0