Glöm inte Kävlinge nya...

Nu e jag äntligen nyduschad och sitter här och glittrar.. hehe, fick en body lotion från dove i julklapp och när man smörjt in sig med den glittrar/skimrar hela kroppen. Exotiskt va haha ;-)

Eftersom jag och min babe sov hos mig i natt så passade vi på att ta ett träningspass på gymmet nu i förmiddes också. Var ju där igår kväll med A, brorsan och Chrille. Det är skönt att ha någon att få goda råd av, för vem vet inte allt om träning om inte broren min efter alla dess års träning. Dock är det fortfarande trist att vara enda tjejen, de är ju en annan sak med oss tjejer.. killarna inriktar sig mer på vikter o mindre på kondisen och vi tvärtom :) (oftast) Ska iallafall försöka komma igång ordentligt nu eftersom det faktiskt inte är så himla långt kvar till sommaren och att förändra sin kropp går inte på en natt. (tyvärr :P) Att svälta sig funkar, det säger jag inget om, men i längden så håller de aldrig och man får ingen snygg kropp. De har tom. jag insett nu. The queen of bantningsmetoder! haha :)

De jag egentligen ville säga var att ni inte får glömma att slå upp Kävlinge Nya i morgon ;-) antar att alla vet vad det är för tidning men ni som inte vet, det är en tidning om kävlinge kommun som man får utskickad i brevlådan varje onsdag, for free :) Eftersom dem kontaktade mig och ville göra en intervju ang. blogg så skymtar ni mig i den i morgon! Lite kul :) (Intervjun ligger redan på hemsidan men de är ju roligare o läsa tidningen)



Nu kurrar magen! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0