Helgen

Sitter och tar igen ett missat program av "stockholmsnatt" på tv6play. Snabbspolar visserligen genom det mesta då det bara är klippen där Issa är med som intresserar mig. Haha.

Igår fyllde Alex's lillasyster Madde hela 16 år så vi hade kalas och middag här för henne. Trevligt sällskap och mycket god mat! :) På kvällen tog vi det bara lugnt och kollade lite filmer..

Från det ena till det andra.. vilket väder vi har! I morse var jag ute och gick en timme och nu känner man verkligen att våren är på väg. :) (peppar peppar..) Efter det var vi en snabb sväng på mediamarkt med A:s familj och sen hämtade pappa mig, alex och madde också åkte vi till go-kart city i Malmö. Danne, simon och brorsan var också med. Jag och madde satt i entrén oh tittade medans dem gasade på ute på banan! Duktiga grabbar! Min babe hade ledningen dem första rundorna men sen kom brorsan ikapp. Nästa gång kör nog jag också.. :) Madde hade väl sopat banan med mig om hon också kört, hennes farbror äger nämligen gokart-city! (hon är alltså uppväxt med det)

Angående min intervju i tidningen var det för mycket material, så den kommer i nästa tidning nu på onsdag!

Ikväll kl 21 sitter jag bänkad framför kanal 11 och bigbrother som alla andra söndagar.. *ler



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0