HISS eller DISS?



Jeffrey Campbell skor
Tjocka klackar, kilklackar... så hett! Klumpiga och unika.. Jag gillar det :) Tycker det är bra att dem kostar lite mer för då kommer inte varje liten flicka i sverige bära dem. Tråkigt när man köper något på tex. Gina tricot och alla andra har samma sak på sig. Vad tycker ni? Hiss eller diss på klumpiga skor.. ;)



Big brother
Oj oj.. vem gillar inte oh se på skandaler, intriger, bråk, sex, fest osv? Haha, at least i admit i like it! Många som klagat på att detta årets deltagare inte är lika roliga som alla föregående säsonger men jag tycker dem är en helt perfekt blandning. De som gör det så spännande är att det är helt vanliga svenssons som gör bort sig i tv! De kunde lika gärna varit DU. ;)



Virkade västar
Jag personligen tycker att dessa är jättefula. Det är bara en trend och bara för att Kenza, kissies och andra bloggare skriver om dessa så bara MÅSTE alla ha dem. Naetack.. Jag tycker klänningar i virkat kan vara jättegulligt men dessa västar ser jag ingenting i.. Bär en i brunt och du liknar poccahontas.. ;)



Att göra slut varannan vecka
Är så fed-up på människor som gör slut varannan vecka för att sedan bli ett par igen. Att folk gör slut är igentligen inte det stora irritations momentet, de värsta är att de ska ändras statusar på fb oh i vissa fall ska förlovningsringar av och på igen. Alla ska veta.. För fan.. om man gjort slut typ 10 gånger säger inte de någonting då? Då e de förmodligen inte rätt...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Menar du men du mig med det sista du skrev så kunde du sagt det till mig.. & ja nu har jag fattat att detta är det bästa.. Men ja kärleken är svårare för vissa än för andra.. Andra har svårare för att gå vidare än andra.. Bara det jag ville säga..

2011-03-25 @ 09:36:44
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0