HEJ

Kolla vad kul man kan ha när man jobbar med barn.. Lera, bygga pärlor, rita, fläta.. Jag blir som en av dem när jag jobbar. Haha men vem älskar inte oh pyssla? Jobbade iallafall på rinnebäcks förskola igår 8-16. Det var kul med lite variation eftersom jag jobbat runt på kök nu ett tag. Efter jobb cyklade jag hem ett tag och sen hem till min grabb :) (skriver grabb för att de är för många tjejer som missbrukar ordet "min man" när deras pojkvänner i själva verket e små pojkar, och nu syftar jag inte småpojkar på åldern utan i sättet att behandla en kvinna..)

 

Men men! Idag har vi varit nere oh hämtat ut checkar på banken, besökt apoteket och netto samt en runda inom mig.. Hade äntligen fått min kod till mitt nya bankkort så nu slipper jag en massa bankbesök. Gött!



För övrigt har jag fått sommarjobbet på kvarnen.. minns inte om jag berättat det innan (?) börjar någon gång i slutet av Maj. TYVÄRR måste jag fortsätta gå på vad arbetsförmedlingen anvisar mig annars får jag inga pengar i Maj månad.. *suck* Så i morgon ska jag bege mig in till lund tidigt tidigt på morgnen med karta oh kompass för att hitta det där stället jag ska infinna mig på 09:00.. Känner till lund ganska bra annars men detta ligger lite utanför om man säger så..

Sen i helgen e de kalastime för Paula som fyller år. Paula på söndag och mamma på måndag. Kan inte fatta att paula blir hela 26 år.. tiden bara springer i väg. Mamma vill inte att vi ska fira henne, hon vill att vi ska låtsas som att hon inte alls fyller år :-) sötnos! Aja mami de kunde vatt värre än 45 :) Grattis i förskott på er!



Nu ska jag kila.. avslutar med en liten bild på mig och min man... *whops* ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0