On our way back home

Nu är vi på hemresa från Hässleholm! Normalt sätt brukar Alex ta tåg när han åker till Fredrik och Lie men denna gången körde Simon eftersom dem hade datorerna med. Så nu har vi en ganska (enligt mig) lång bilresa hem. Mår lite illa också eftersom jag inte fått någon frukost i magen. Ikväll är det bb live.. Söndagens höjdpunkt haha. Vem tror ni åker ut? Nicky eller Katerina? Jag vill igentligen inte ha ut nån av dem men jag tror Nicky åker!

Imorgon ringer klockan tidigt eftersom jag måste till lund på arbetsförmedlingens order. Känns som jag har massa att göra denna vecka.. Och på torsdag åker jag till min Sandra oh övernattar :) saknar dig gumman!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Emma, båda jävla idioterna ska ut ur huset. Helt jävla blåsta. HAHAHHAHHA

2011-03-20 @ 19:04:50
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0