One world

Hej på er! Idag har jag varit på billingshäll och jobbat i köket där. Trevligt! Vart man än vänder sig i livet så träffar man alltid på folk man kan relatera till.. Som känner ens mormor, mamma, pappa, syskon ja allt möjligt.. kul men ibland till oh med skrämmande hur liten världen kan vara. :) Jag slapp iallafall introduktionsmötet i lund och är tacksam för att jag fick tjäna lite pengar istället.

Dock så visade det sig nu att jag ska vara i lund kl. 10-12 två gånger i veckan samt en extra gång för att träffa en jobbcoach. ALLT detta för att få sina 2700 varje månad. Suck. Och jobbar man så drar dem bort ens ersättning för dagen. Arbetsförmedlingen asså.. dem är inte till mycket nytta. Eller vad tycker ni? Är jag ensam om att tycka det?

Nu ska jag till furulund och träffa min grabb.. PUSS!




Glöm inte äta våfflor i veckan.. de är våffeldagen på fre =) *ler


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0