Hej!

Hej på er! Hur e det med er? Med mig är det fint. Har varit på vårdcentralen och fått kollat mina fötter idag så nu är den ena helt inlindad i tejp. Kul haha. Visste inte att man gjorde så men tydligen är det några leder under min fot som inte riktigt vill som jag vill så när jag gått ett tag så gör det ont. Mycket ont. Platttaaa fötter vettni. Så nu ska den vara tejpad så i några dagar och sen ska jag åka till sjukhuset och göra inlägg till skorna.

Annars rullar dagarna på som vanligt. Jobbade på tolvåker skolans kök måndag tisdag oh onsdag. Kul med lite jobb. Ska till pappsens jobb i veckan och prata med en kille där om jag får jobb på kvarnen denna sommaren också. Hade varit helt perfekt :) Dock så åker min Alex till USA den 14:e juni och vi hade ju pratat om att jag skulle med.. men man får inte ta ledigt från Af och jag måste ju ha ett jobb så denna sommaren ser det ut som att han åker utan mig. SNYFT.. två månader utan honom hur ska det gå?! 9 dagar i julas var rena pesten..

Från det ena till det andra så klickade jag hem en födelsedags present till en släkting igår och samtidigt passade jag på att klicka hem denna fräna fransväska och två söta armband. :)



 



Kommentarer
Postat av: monika

Haa den väskan köpte jag förra året på HM inne på Nova.. Har även skärp och skor.. :P

2011-03-26 @ 10:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0