YES

Efter att ha vaknat och somnat om i mellan 4 telefonsamtal imorse beslutade jag mig tillslut för att strunta i att sova mer... Och det ångrar jag inte. Gud vilket skönt väder vi hade idag :) Och konstigt nog gör sol nästan alltid mig på bra humör. Pussade iallafall min älskling hejdå och traskade iväg hemåt. Mötte upp syster hemma hos mamma och så gick vi till gymmet och tränade. Skönt.... efteråt. ;-)

Fick förresten mitt paket från HM idag.. och till min besvikelse var inte axelremmen på väskan så lång som jag hoppats på, men den blir snygg i sommar ändå. :) Och från det ena positiva till det andra så ringde billingshäll imorse och ville att jag skulle jobba imorgon. Så imorgon ska jag prata med chefen på kvarnen först på morgonen oh sen blir det några timmars jobb.

OCH OVANPÅ detta ytterligare ett kul besked.. Loggade in på skatteverkets hemsida innan och tog reda på vad jag får tillbaka på skatten detta året.. och det var strax innan 5-siffrigt belopp så jag är SUPERGLAD. :)

För övrigt så spenderades eftermiddagen utomhus på en promenad med min älskade Alle :) Efter den gick vi skilda vägar eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Saknar dig redan babe! Love love love



I brist på bilder får ni en på min frulle i morse ;) MMm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0