24/5

Precis som igår så har jag idag jobbat, ätit, solat och tränat. Känns som att dagarna bara tickar på men det kan dem gärna få göra.. längtar till helg, tjejmiddag, sällskap och skratt..

Har tappat ungefär 5 kilo, imorgon väger jag mig så då ska ni få veta siffrorna, jag vet att ni är intresserade ;-) Medans vädret fortfarande inte är superfint så känns det helt okej att jobba, komma hem och bege sig till gymmet direkt. Ni vet, när sommaren och solen kommer på riktigt då rymmer man ju gärna från oh träna inomhus. :P Men änsålänge kan jag nog hålla detta spåret!

Av alla händelser runtomkring känner jag mig inte speciellt hungrig längre, endast på jobbet då jag måste äta för att orka arbeta.. Men jag vet precis som ni att det håller inte i längden att svälta.. Just nu orkar jag bara inte bry mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0