Helg

Hej på er! Hur mår ni? Bra hoppas jag, det är ju fredag idag. Fredag och min första helg som singel. Ensam. Säger inte att det är något jag "längtat" efter men det ska bli skönt och gå ut och roa sig på lördag. För imorgon firar jag och några andra tjejer lollo's födelsedag, med tjejmiddag hos henne sen utgång! Förmodligen blir det slagt. Måste säga att känslan är lite konstig.. Tror aldrig jag varit ute som singel ens? Har aldrig raggat bara nekat... Det ska som sagt bli skönt att gå ut med tjejerna utan att ha något i tankarna som tynger en, dock inte lika kul att vakna upp och ha söndagsmys med sig själv.. Men det får man ta, man kan inte få allt här i livet, e de inte så dem säger :-)

För övrigt har jag haft en lugn och skön vecka.. Kanske lite för skön till och med! Haha ler* Nu är det iallafall helg och fan vad jag ska sova ut... Längtar redan

Nu slutar jag, ska hem och sola sen till Nova med familjen, därefter får vi se vad kvällen bjuder på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0