I did it!

Jag klarade alla uppkörningar! Om två veckor kan jag hämta ut mitt truckkort :) Skönt att ha det avklarat, nu har man det i bagaget när man söker arbete. Vi vart klara redan vid tolv idag så jag hoppade av i lund och gick i lite affärer. Köpte två sommartunikor på hm, samma mönster förvisso men lite olika färgnyanser. :) Sen köpte jag en blommig tunika till min käre mor som alltid gnäller om att hon vill klä sig lite mer färgglatt.. varsegod mamma, bara för att du e världens bästa. :)

Köpte också ett jättesomrigt nagellack från Isadoras wondernail, färgen heter Pure Coral 193. Och till sist en tröja till min babe bara för att han är en så fin pojkvän som förtjänar att uppvaktas ibland! precis så som han uppvaktar mig :) love you!

Nu ska jag börja göra vid mig för snart kommer A och då ska vi åka in till lund och käka innan bion. :) Massa mys!

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0