Its finally friday!

Ja... Denna dag har varit efterlängtad. Varför? Jo för att detta är sista gången jag står på Malmö central och väntar på buss nummer 35 mot Östra hamnen och det är jag himla glad över. Det har vatt tidiga mornar och sena kvällar och jag har inte fått sova alls så mycket som jag skulle behövt. Igår däremot gick jag och Alex och la oss redan klockan 9 och det var sååå skönt. Han var också helt utmattad efter att ha kräkts 8 gånger igår. Stackare. Men som sagt är det sista dagen på truckutbildningen idag och jag har uppkörning kvar på 2 av truckarna. Vi håller tummarna att jag klarar det och att jag får komma hem lite tidigare idag :) visst?

Och bara för att min älskling är världens bästa så bjuder jag på restaurang och bio ikväll. Vi ska se Fast and the Furious 5 och det ska bli supermysigt :) imorgon är det vårmarknad i Kävlinge och det är alltid mysigt så vi går nog dit en sväng. Nu e jag snart framme! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0