Lööördag

Godmorgon på er :)

Det blev inte så mycket bilder sist, var tvungen att springa iväg till spinningen. Det får bli en annan gång. ;-)

Eftersom jag nu är van vid att gå upp halv 6 på morgonen så vaknade jag helt utvilad halv 9. Låg och mös med min älskling i ungefär en timme (som jag saknat det!) och sen gick vi upp och åt frukost. :) Nu ska jag ta igen några missade Glamourama avsnitt och sen ska jag faktiskt locka/våga mitt hår. Ikväll blir det film hemma hos broren!

Och så en sak till.. jag funderar starkt på att flytta bloggen, har ju bloggat på blogg.se ett par år nu men nu känner jag för någonting nytt. Såg att en vän till mig hade börjat blogga på blondinbellas "spotlife" och det verkar vara en bra sida, dock har jag ingen aning om hur design, statistik oh allt fungerar där.. :( så om någon vet, HJÄLP..

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0