Min helg

Uff... Man orkar knappt göra någonting när man jobbar hela veckorna.. Jag längtade verkligen efter helg oh gud vad fort den försvann förbi. :( Imorgon är det dags för jobb igen. Jag har haft en mysig helg i furulund hos min älskling. Igår tittade jag på Eurovision.. många som tycker det är bullshit men eftersom jag är uppväxt med det så tycker jag det är kul :) Saade tog en 3:e plats iallafall och det tyckte jag var bra jobbat..

Just nu sitter jag och väntar på att Madde ska komma ut ur duschen så jag kan få se resultatet av hennes blonda slingor jag gjort. Sen ska de fönas oh lockas :) Tycker det är superskoj och fixa med hår, naglar, smink osv.. Kanske något i den stilen man skulle utbildat sig till ;-) the future will tell..

Ikväll blir det falsk fläskfile till söndagsmiddag och till det lite vin.. YUM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0