Mobilblogg - at work

Så får de bli! När man inte jobbat alls mycket på en tid och sen börjar arbeta heltid känns det som man inte har tid till nånting längre. Jupp, och att blogga har inte varit prio ett känner jag. :) Sitter på jobb nu, skall alldeles strax gå ut och fortsätta där jag slutade..

Ikväll ska jag, Paula, victor och kanske kanske (väldigt litet kanske) Alex träna spinning. Asså, vi ska träna spinning men att Alex ska följa med är inte helt hundra. Ja ni fattar. Ni är inte dumma. Jo några av er är garanterat men jag tror de flesta förstod. *ler Annars inget annat nytt, fick mitt truckkort igår i brevlådan. Känns gött! Medans vissa inte vill jobba och inte gör ett skit för att få ett jobb så gör jag allt. Det känns bra. Förhoppningsvis dimper skattepengarna snart in också och kan påbörja körkort. :)

I helgen ska de vara dåligt väder hörde jag, givetvis eftersom jag jobbar i veckorna. Imorgon ska jag iväg och göra drogtest 10:30 med jobb. Dem tar alltid med jämna mellanrum prov på alla som jobbar är och eftersom det var ett år sen jag var här sist är det dags igen. Skönt att jag inte knarkar och kan känna mig lugn och säker inför testet. Vad jobbigt det måste vara för missbrukare att ständigt känna nervositet och få gå omkring o dölja något hela tiden... Men men, sanningen kommer alltid ikapp alla tyvärr.. Så jag hoppas en klocka någon gång ringer på alla er som missbrukar, att ni kan göra något bättre med era liv! Alla kan förändra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0