På tåget

Amen hej! Nu var det ett tag sen jag uppdaterade er, och jag sitter på tåget från Malmö så jag tänkte att eftersom jag har all tid i världen kan jag väl säga hej ;)

Det har ju varit födelsedagar, påsk, valborg ja allt möjligt firande dem senaste veckorna. Valborg i lördes började i parken med Louise och lite annat folk. Det var sånt grymt ös, perfekt väder och vi hade supertrevligt. :) Dock så är sol + musik + alkohol inte den bästa blandningen och tiden bara sprang iväg.. Innan jag visste ordet av var min älskling, Elin och oskar inne i lund och det vart redan eftermiddag. :) Jag var nog inte den roligaste att stöta på just då, men det redde sig till slut... Skäms nästan lite för att jag blev så berusad, de var många år sen sist och inte alls likt mig! Kvällen spenderades också i lund och vi hamnade till sist hos Sebbe. Jag fick feberfrossa och migrän när bakfyllan slog in så klockan 2 blev vi hämtade av min käre fader, inte ett enda taxibolag svarade och jag mådde som jag förtjänade... Hemskt! Tack papi för du ställde upp..

Nu sitter jag som jag sa på tåget hem från Malmö från truckutbildningen som jag började på igår. Hade en lång dag igår med många missförstånd men idag kom jag rätt och på fredag är jag förhoppningsvis ägare av ett truckkort klass B :) så där kommer jag spendera min tid 8-16 tills på fredag. På måndag drar jobbet på lilla Harrie igång och jag jobbar hela långa sommaren.. Lite smått ångest men här ska tjänas pengar! ;)

Nu är jag snart framme i kävlinge, ska hem till min älskling idag som jag inte varit hos sen i lördes... Myskväll :) hoppas ni får en bra dag! Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0