The end..

Hej på er..

Nu var det ett tag sen ni hörde av mig och det har hänt en del bara den senaste veckan.. Som de flesta av er säkert sett/hört så är jag och Alex inte tillsammans längre. Känner inte att jag ska behöva göra någon lång förklaring om varför, men för att inte en massa rykten ska skapas så ligger det till såhär; Det var jag som gjorde slut, jag följde min inre känsla, eller magkänslan som man brukar kalla det.. Alex är en superfin kille som alltid vill allas bästa. Han har alltid varit snäll mot mig. Men ibland räcker det inte hela vägen. Jag har alltid haft en enorm rädsla för att vara ensam, därav har jag haft tre längre förhållanden sen jag var 15 år gammal. Har alltid känt panik för att stå där ensam som tjugoåring utan ett seriöst och stadigt förhållande.. Men jag har förändrats. Jag har blivit vuxen och förstått att jag har inte bråttom till någonting, jag har all tid i världen att konfrontera min ensamhets-rädsla och fokusera på mig själv. Och jag har också insett att jag är ju faktiskt inte ensam, jag har min fina familj och släkt som alltid stöttar mig.. Och mina fina vänner som så många gånger kasat åt sidan pga en kille. Det är ändring på det nu..

Så nu vet ni. Jag och Alex är inte ovänner, vi vill gärna vara vänner men det är ju jobbigt till en början. Även fall jag var den som lämnade så tro inte att det är smärtfritt.. Kan inte komma på en värre känsla än att såra någon man värdesätter så högt.. Men nu vet ni, och jag hoppas ni är nöjda med den informationen ni fått.. resten håller jag inom mig..

Tack Alex för många fina stunder, du har tagit fram mycket sidor i mig som jag inte trodde jag hade. Vi har haft otroligt kul ihop och delat så många skratt och så mycket bus.. :) hehe. Och tack vera då, madde och kenth för att ni fick mig att känna mig som en av er.. Människor som ni möter man oftast bara en gång i livet.. Unika som få *ler lots of love to you guys / Lingon :-*





Kommentarer
Postat av: Jeeny

Finns här för dig :)

2011-05-24 @ 21:58:49
URL: http://ilive4themusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0