work work

Hej mina vänner! (och ovänner)

Har precis kommit hem från jobb och hunnit landa. Har haft ett riktigt jobbigt och påfrestande jobb idag, och det känner jag av nu. Har ätit alldeles för lite och jobbat alldeles för hårt, så jag känner av lite sockerfall nu. Tänkte springa över och handla nåt oh göra till middag snart.

För övrigt springer veckorna bara iväg, redan fredag imorgon. Men jag klagar inte. :) Det var igentligen meningen att jag skulle iväg och rida i helgen, men vi får se hur det blir, har en massa annat och göra så vi får kanske skjuta på det tills nästa helg. Ska iallafall bli sjukt roligt, det var några år sen sist och känslan att få hoppa upp i sadlen igen kommer vara mer än underbar. :)
 
Inget mer och säga för tillfället, mer än; Sandra gumman lycka till på din OP imorgon. Ska tänka på dig hela dagen lång :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0