10 sanningar om mig...

1. Jag har svårt för att lita på människor. Jag säger kanske att jag gör det men uppriktigt sagt kan jag räkna dem personerna jag litar på på en hand..

2. Freakin afraid of death. Yepp! Rädd för döden. Inget märkligt alls dem flesta är rädda och oroliga för vad som sker efteråt - eller inte sker? Uppskattar inte samtalsämnet alls helt enkelt!

3. Jag är en sucker för "mörka" killar - med mörka menar jag inte hudfärg utan brunt hår skarpa drag mörka ögonbryn mörka ögon... sexigt! dem får gärna vara tatuerade också. haha. nä men givetvis finns det vissa undantag!

4. Jag har separationsångest. Vänner, kärlek, släkt, djur ja dem alla kommer och går genom livets gång men jag vill inte riktigt acceptera det. Har man en gång varit en del av mitt liv och kommit mig nära och vise verca så har jag svårt att glömma och gå vidare... missförstå mig inte, menar inte att jag fortfarande är kär i och tänker på mina x pojkvänner tillexempel, utan snarare bryr jag mig om dem och vill att de ska må väl oh ha det bra.

5. Jag tycker om blodkorv. Och ärtsoppa. Och fisk. Allt sånt där som de flesta hatade i skolan haha.

6. Jag har egentligen lockigt hår. Men jag plattar det vaaaareviga dag för att jag tycker bättre om rakt hår!

7. Jag är en tänkare - och tänker alldeles för mycket. Mitt huvud är en bergochdalbana ibland. Ups and downs as they say. Och det kan gå väldigt fort i svängarna! Hur gick detta till? Varför blev det såhär - och inte såHÄR? and it goes just on and on..

8. När jag är ute bland mkt folk kan jag komma på mig själv med att kolla in folks ass. Både tjejer och killars. Dont ask me why because i dont know. haha.

9. Jag vill ha 3 barn. Blir ingen av dem 3 en flicka kan jag tänka mig ett 4e försök ;)

10. När ingen ser... dansar jag framför speglen till pussycat dolls, christina augilera, shakira.. ja ni vet, tjejer.. HAHA.


Det var det för denna gången :)


Kommentarer
Postat av: Vera Pain

haha, nu e DU utmanad;-)

2011-11-10 @ 17:24:18
URL: http://verapain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0