Ajfån

Hade en givande diskussion med en på telenors kundtjänst igårkväll via chatt. Tydligen finns min 4S redan på utlämningsstället i landskrona men jag får inte hämta den förrän jag fått min avi och den verkar inte vilja anlända... DESSUTOM fick jag ett simkort i butiken som jag bara skulle kunna ringa ett telefon samtal för att aktivera när jag fått telefonen men nä, då säger denna brud igår att det funkar inte alls så utan det är försäljaren som givit mig felaktig information oh jag måste beställa ett nytt kort...

Ibland vill jag typ strypa telefuckingnor för att dem aldrig lämnar ut rätt information.... ARH. Så varför byter jag inte? För att jag gillar mitt abonnemang och det passar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0