Everyday it'll raaain, raain, rain..

Hej på er! Allt bra idag? Med mig är det fint. Antar att några av er väntar spänt på min utvärdering utav filmen vi såg igår. The twilight saga - breaking dawn. I eftertexterna av filmen spelas Bruno Mars fina låt It will rain!

När jag såg första twilight filmen på bio var jag väldigt skeptisk och visste inte riktigt om jag gillade den överhuvudtaget. Därefter såg jag film nummer två och tre och efter tyckte jag dem var helt okej. Också kom då Breaking dawn del 1 nu, och eftersom Sandra frågade om jag ville se den med henne så tänkte jag varför inte (?) Vi började kvällen med ett restaurang besök oh därefter "candy store" innan vi gick till Sf. Innan filmen började kom det in två grabbar och berättade vad det var för "regler" som gällde under filmen och att man skulle säga till ifall man blev illamående av någon scen (för tydligen hade två stycken svimmat på nattbion?) haha. Sen hade dem valt ut fyra stolsnummer som skulle få varsin planch eller "sherlock holmes" film. Alla tjejer skrek ju som galna när det var dags för planchen på Edward, varför kan jag inte riktigt förstå... Så snygg är han inte att jag skulle vilja ha han hängande på min vägg, no no. Iallafall så fick Sandra en film eftersom hennes stolsnr blev uppropat :) lite kul.

Filmen var bättre än jag väntat mig, den tog nya vändningar hela tiden och var ganska oförutsägbar ändå. Spännande och det var ingen stund då man blev "trött på att sitta där" om ni förstår hur jag menar. Nu väntar jag faktiskt ivrigt på nästa och sista (?) filmen/delen! Men nej jag har inte gått och blivit nått sånt där besatt twilight fan ;) som det förövrigt tydligen finns många av! haha

Vi kom hem rätt sent och när jag hade kommit i säng somnade jag snabbt till, men vaknade bara en liten stund efter av att jag kände mig väldigt illamående.. reser mig upp för att gå in på toan men det fick istället bli springa.. Kräktes oh kräktes till magen var tom, borstade tänderna och gick och la mig igen.. Sen sov jag gott! Hatar och kräkas, antar att min mage inte ville ha någon kinamat igår..









Däremot måste jag säga att Kristen Stewart är sjukt vacker! Både med och utan smink!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0