helg!

Då var det måndag... eller egentligen tisdag om vi ska sånna eftersom klockan nu är 01:43. Känns som jag börjar alla mina inlägg såhär efter en bloggfri helg (?) haha. Men nu är det måndag igen iallafall oh innan vi vet ordet av är det helg igen.. så känns det för mig som har ledigheten på veckorna iaf :)

I fredes jobbade jag 15-00:00 och sen åkte jag minsann hem och sov. Lördes infann jag mig på jobb igen 09:00 och jobbade till halv sju. Efter det åkte jag hem oh käkade och började göra vid mig, sen kom Sandra och joinade och vi hade lite trevligt tjejsnack innan vi stack ner i stan. Började på inferno, därefter fellini oh till sist dansade vi loss på tages tills dem stängde! Väntade mig inte så mycket folk ute eftersom det var helgen innan löning men där hade jag fel. Hade en riktigt skoj kväll :) tack gumman.. lördag kör vi igen! *ler

Lör-söndag sov jag cirka 40 minuter och jobbade sedan 12 timmar! Det var ingeeet kul alls vill jag lova och idag sov jag till klockan var nästan halv 1, väldigt länge för att vara jag. Men det behövdes...

Det var min helg, rösten är kass och behöver vila efter en utekväll och massa skratt hela söndan på jobb. Men den hittar förhoppningsvis tillbaka snart igen ;) Nu ska jag sova. Imorgon står ikea på schemat! Natti :)



Bootylicious! Haha.. en stycken störd lillasyster :-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0