Helgen

Helgen är över och denna tjejen har en ny ledig vecka framför sig! Dock inte helt ledig denna gången då jag arbetar fyllnadstid på tors 06.30-15:48, alltså blir jobbehelgen lite längre men det överlever jag nog. Även om det är "helt okej" att jobba helg så saknar man ändå slappesöndagar, mys med familjen, kalas oh såna saker som man inte kan vara med på när man jobbar helger.. Julhelgen har vi ändrat om dagarna lite på jobbet så vi är lediga både fredag - lillejulafton och julafton. Ska bli så skönt!

I fredes jobbade jag till 00:00 därefter snabbt hem oh duscha, bättra på sminket och byta om - mötte upp sandra och grabbarna utanför tages och hade en mycket trevlig kväll! Jag hade längtat efter att få dansa loss och belive it or not, det var nästan roligare nykter.. :) det gör jag om! Temat var halloween, jag var inte utklädd men det var en del som var det.. rätt skoj oh se hur många går helhjärtat in för det och bjuder på sig själv ;-) Kom inte i säng förrän klockan var halv fem så när klockan ringde halv åtta ville jag typ dö...

10 timmar på jobb väntade och när jag slutade 18:30 var det hem igen, fixa sig och klockan 20 hämtade Marcus, Dan och Sandra upp mig.. Åkte till billeberga oh tände ljus på Sandras storebrors grav, allahelgonsafton och en massa ljus brann över hela kyrkogården.. gillar vanligtvis inte kyrkogårdar men det var mysigt och fint! Efter det lämnade vi kylan och kröp ner i soffan hos M och kollade på film istället! "Conan the barbarian" tror jag filmen hette (?) inte min typ av film egentligen men huvudrollen i filmen var h*t och sällskapet fint så det var helt okej ändå.. *ler

Sen var det dags och åka hem till sängen och sova några timmar inför gårdagens 12 timmarspass. Var riktigt skönt att veta igår kväll att ingen klocka skulle väcka mig imorse.. vaknade ändå i rimlig tid och satte mig på tåget till kävlinge, här är jag nu och har kvalitetstid med min lilla familj (för resten är ju inte här just nu :( ) som jag oftast brukar ha mellan mån-tis varje vecka.. min familj är det finaste jag har och får jag inte träffa dem absolut minst en gång i veckan är jag inte glad! ♥

Hoppas er helg var lika bra som min!



Jockes fina grav



En emma. testade "innerkameran" på iphonen and it sucks, ser skelögd ut haha

 

Min fina lillfis idag när han visar hur man ser ut när man är glad.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0