Im sexy and i know it

Heeelt såld på den låten. Så jävla roligt oh dansa loss till den när man är ute och dansar. Alla blir helt crazy när den spelas... Skön stämning! ;)

Har egentligen ingen ursäkt till varför jag inte bloggat denna vecka, mer än att jag har haft en del att stå i. Ikea besök, måleri och besök av Louise... :) trevligt har det varit! Nu har jag gått på min jobb helg så det blir förmodligen inte mer bloggande nu iheller. Imorgon är det jobb 9:00-18:30 sen utgång med min chey :) (Sandra såklart) ladies night på inferno och general knas på Tages så jag känner att det blir en bra kväll! Stort plus i kanten att man har en bra arbetskamrat som hämtar upp en på söndag innan jobb, så får man sovit lite längre iallafall efter partynatten! ;)

Annars har jag inte så mycket mer att informera er om, känner att jag börjar bli förkyld.. Sjukt tråkigt orkar inte bli sjuk nu finns inte tid till det. På torsdag ska jag klippa mig oh färga håret (bort med det röda nu!) eller på onsdag, vi får se hur jag löser det har råkat dubbelboka mig nämligen. Sen på måndag kommer min soffa! Awesoooome :)

Nu ska jag sova! Natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0