ios5

Kan den heta så den nya ajfån uppdateringen? Hehe, inte så värst insatt men jag uppdaterade min 3gs idag iallafall. Lite senare än alla andra men nu är jag med på banan igen. Nä men jag tänkte att jag skulle fixa det eftersom jag om några dagar överlåter min älskade telefon till min kära mor när jag får min nya! Bara för att den är hon värd ♥

Förutom att detta har jag åkt tåg, handlat lite käk, städat och varit oh gymmat med Sandra :) också för att inte glömma kollat på väshta pojkvänsakademin! (haha) tänkte att jag slänger upp en liten tjuggis bild bara för oh se senare om de gett resultat och om NI tycker att det gjort det!



Nu är det såååhär va att bilden är tagen innan städning och dusch var avklarat därav pixlarna haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0