Lycka - vad är det?

Det var för länge sen dags att sova men denna tjejen ligger bara och skruvar på sig... Jag vill sova och min kropp likaså men min hjärna spelar inte med mig ikväll. Klockan är nu 01:00 och jag ska upp om fyra timmar.. Inte alls kul.... Men vad gör man..

Som rubriken lyder - vad är egentligen lycka? Lycka är olika för alla givetvis. Men vad är min lycka? Jag blir lycklig av att göra mina nära och kära glada och nöjda. Jag blir lycklig när det går bra för dem. Men om vi gräver lite djupare... Min EGEN lycka då? Ibland känns det som jag jämt och ständigt söker efter en känsla som inte finns. Ett välbefinnande jag inte hittar... Vad vill jag göra, vad vill jag jobba med, var vill jag bo och vem vill jag vara med... Nyss kände jag mig stadig, stor och stensäker på allt men just ikväll är allt en enda röra i mitt huvud och jag känner mig mindre än nånsin. Men det är väl bara och acceptera, för det är inte första och inte sista gången det kommer att ske antar jag..

Träffade en person idag som jag inte träffat på ett antal månader, jag har saknat henne mycket och det är något visst med denna kvinna.. Hon är en omtänksam underbar impulsiv rolig glädjespridare med mycket livserfarenhet och jag kan inte låta bli att inspireras av henne.. Hon får mig att tro på att man verkligen ska köra sitt eget race och följa hjärtat, dem som inte gillar det kan vända sig om och gå..

Nu öppnade jag kanske mig lite väl mycket i en icke lösenordsskyddad blogg.. Men vet ni vad.. I dont give a shit.. Vi har alla såna här dagar någon gång. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0