Nattbloggar

Jag veeet jag veeet, jag är världens sämsta på att blogga och det är inte ens lönt att jag har en blogg... men ni glömde nog att det är min blogg och att jag bestämmer så jo visst ska jag ha en blogg. Och visst tänker jag skriva i den precis när jag vill. Även fast att jag inte skriver i den när ni vill så läser ni ändå den när jag väl skriver i den. Precis som jag vill. Get it? haha

Övertrött men ändå pigg tjej här. Jag som är o-van både kaffe oh cola drickare har idag förtärt en liter cola light samt en kopp kaffe och jag gissar på att det kanske kan vara det som gör att jag sitter vaken halv tre och inte är ett dugg trött. Eller ja det måste vara det, vad skulle det annars vara? Tråkigt har jag iallafall och när jag har skrivit detta inlägget tänker jag försöka tvinga mig själv till sömns.. hur nu de ska gå till.

Denna dag har bestått av en hel del prat, umgåtts med paula några timmar mycket trevligt! En sväng till bauhaus med mami och jörgen har också hunnits med. Vågen och jag vart kompisar idag, -4 bra jobbat Emma. Keep going. Imorgon ska jag sola och sen ska jag gymma med Sandra. Efter det har jag en stökig lägenhet att ta itu med.. den skriker typ stääääda mig..

helt meningslöst inlägg men jag vet att ni blir lite nöjda nu hihi
NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0