Också var det måndag igen..

Och veckorna bara springer förbi... detta året har gått helt sjukt fort, jag kan knappt fatta att det snart är jul och 2012 är på ingång.. det är precis som dem säger, efter man fyllt 18/20 så bara springer tiden iväg, men det är väl för att det är först då man verkligen får en riktig "tidsuppfattning". Tänk då hur det blir när man får barn, då säger dem att tiden går snabbt, undrar om den ens kan gå mycket fortare än vad den gör nu ;-)

Helgen har varit jobb som vanligt.. men trivs man på jobbet så är det ändå helt okej att ha kul och tjäna bra pengar at the same time ;-) brukar vanligtvis hitta på något på lördagskvällen men i lördes kände jag inte för det alls så det blev bara en lugn kväll med familjen :) funkar det med!

Eftersom jag jobbade igår hade jag inte heller tid att fira farsdag.. så idag har jag firat min pappa(or) lite :) När min styvpappa kom hem från jobbet idag väntade nybakta lussebullar och glögg på honom.. ja vilken gullig en jag är va ;-) Kvällen har spenderats med papi på centersyd, fika och present även till honom.. älskar er båda oerhört mycket och är väldigt tacksam för allt ni gör för mig ♥ kärlek.

Nu ska jag tvätta ur silverschampoot i lillasysterns hår och sen är det kvällsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0