Time waits for no one...

ZzzzZZz.. well, nu sitter jag snart och somnar.. klockan är mycket och det är dags för sängen..

 Har varit en sväng på centersyd med sis och oskar idag, fick handlat en ny väska.. efter det var planerna att promenera med paula men louise hade vägarna förbi och eftersom vi inte setts på över två månader så kände jag att lite de lilla umgänge med henne när vi båda nu matchade tiderna var värdefullt! det var trevligt att få "catcha upp" med dig mitt hjärta :)

Imorgon är det storstädning sen på kvällen ska jag på biopremiär och se twilight "breaking dawn" med Sandra.. det är över en vecka sen vi sågs sist så det ska bli trevligt :) har saknat henne också då jag är van vid att vi ses allt mycket oftare..

Nä, nu dags oh sova...



Sakna sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0