17

Har varit en lugn dag och kväll! Har inte gjort alldeles för mycket. Mötte upp Johanna i förmiddes, promenerade med henne till pilåkern/pilgården (?) för att hämta en liten bebis hon skulle va barnvakt till. Sen gick vi en sväng ner i stan och snackade lite skit.. :) handlade frulle och sen gick jag hemåt igen!

Har städat, sorterat tvätt och oljat in mitt köksbord oh köksbänk idag. Bättre sent än aldrig! hehe. Men det måste ju också göras... Känner mig lite tung i huvudet så tänkte fördriva resten av kvällen med tv, middag, hårinpackning, måla naglarna och lite sånt mys och vila upp mig inför jobbehelgen som börjar imorgon. Fy för vad tiden går undan!!

Här kommer en liten videosnutt på min lillfis som jag spelade in när jag var hos mamma i förrgår. Oliver har alltid älskat att sjunga och lyssna på sånger enda sen han var liten bebis, och nu har han börjat sjunga själv :) Dock filmar jag honom när han redan hållt på oh sjunga rätt länge så eftersom rastlösheten hade spelat in lite så var det lite slarvigt men sååå söt är han. Han sjunger först "bamse spindel" och sen "jag hamrar och spikar" haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0