Beställd

Då var soffan beställd och anländer den 28e november! 4 veckor dit men rummet ska målas, sängen ska bytas ut mot en mindre (tyvärr) oh soffbord och annat smått ska köpas. Nöjd tjej här iaf! :)
Har inte bloggat på ett tag, förra helgen festade jag till det trots jobb på lördagen.. jag oh min Sandra (+ kajsa & emilia) var på förfest hos Marcus och sen gick vi ut i stan och dansade loss! Hade faktiskt jättetrevligt men det var ett tag sen jag festade ordentligt. Och det visade ju sig på söndagen med 29 minuters försening till jobbet.. men man lever ju bara en gång ;-)
I dag har jag solat och ska iväg och simma om några timmar med min daddy! Imorgon är det dags för helg och jobb..
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0