Kanelbullensdag VS Iphone 5 lansering

Kunde inte riktigt bestämma mig angående rubriken, vilket som var viktigast.. ;-) att det är kanelbullensdag idag eller att iphone 5 lanseras i USA.... haha *ler  Enligt "ryktena" som det överallt står så ska det inte vara så himla stor skillnad på 5an och 4an ändå.. men ingen vet förräns klockan 19 idag svensk tid, då hålls presskonferansen... Klicka här för att se den första videon på hur den ser ut.

Nu undrar ni säkert varför jag är uppe såhär tidigt! Jo det är så att klockan 8 knackade byggarbetarna i trappan på min dörr (dem var väntade) för att börja byta ut ytterdörren.. Inte mer med det, dock lär det ta flera timmar och dem är inte tysta precis.. Lillsyrran kom hit igår och har övernattat, hon sover som en stock i detta oljudet, oförståeligt från min sida..

Så igår när hon kom hit fick vi först besök så vi satt här och snackade skit i nån timmar, därefter gick vi till tycho och käkade mysmiddag och efter det hem till Marcus oh umgicks med han och fridman.. kändes mycket konstigt att ha lillasyster med sig men det var trevligt :) hon är ju stor tjej nu! Idag blir det nog en runda på stan och i eftermiddag kommer mamsi och jörgen och hämtar oss, ikea står på schemat!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0