Nu blir det en del....

Kommer tyvärr bli ganska dålig uppdatering under helgerna med tanke på jobbet. But now im back in buisness for the rest of the week ;-) Hur är det med er? Själv var jag så uppe i varv efter jag slutade jobb igår så jag somnade inte förrän vid två tiden. Började 11 och slutade 23:20 igår så det var ett lååångt pass, men jag har ju min kära arbetskollega Johanna som förgyller tiden oh därfår går timmarna lite fortare :)

Vad har annars hittat på i helgen? Hmm.. i fredes slutade jag 00:00, hem snabbt oh med en väldig beslutsångest började jag leta runt efter något att ha på mig i alla dessar flyttlådor och påsar.. vid 1 var jag klar och stack ner till stan, mötte upp Marcus och hans vän oh joinade dem till tages, dansade till klockan var 3 och sen begav jag mig hem och sov! dåligt med sömn inför ett 10 timmars pass som väntade på lördagen, men det var värt det.. så skönt att gå ut nykter.. lite jobbigare oh släppa loss men det gick fint :)

I lördes väntade som sagt jobb 9-18:30. Hem och bytade om sen hämtade Sandra och marcus mej, blev fika på maddes och sen gick vi hem till Sandra.. sällskapade med henne lite under tiden hon packade sen följde M mig hem! Var hemma ganska tidigt och fick sovit lite mer natten till mördarpasset haha. SÅ igår klockan 16 flög min Sandy till turkiet med Electra och stannar en vecka :) bokade resan i lördes kväll och stack igår.. och så avis på att jag inte kunde följa med! Får väl pressa i solariet här hemma ;-)

Och igår var det som sagt bara jobb jobb och jobb på schemat! mer än så har inte hänt, men det är ändå en del med tanke på 33,5 timmes jobb inräknat tycker jag. :P Nu sitter jag här hemma och väntar på nåra fastighetssnubbar som kommer klockan 14 och ska fixa lite grejer! Dum tid! Fick också reda på nyss att imorgon bitti kl 8 byter dem ytterdörren... så det är bara o upp tidigt :) Men vad gör det om hundra år? *sss*

Nu ska jag käka frulle!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är hon där johanna ? är hon snygg ? har hört att hon är de... kan jag få hennes nummer kanske? ;)

2011-10-03 @ 14:21:30
Postat av: Emma

Hon är en sån söt rolig tjej... men kan va en jävla bitch ibland så tror inte du vill ha hennes nummer ändån ;-) hahahaha

2011-10-04 @ 08:52:31
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0