Reeegn...

Ser att det var ett tag sen jag uppdaterade, anledningen till detta är för att jag just nu inte har någon dator..
Idag var meningen att jag skulle iväg oh rida med en gammal kompis, hade faktiskt sett framemot det väldigt mycket då jag känner att några timmar på en hästrygg är precis vad jag hade behövt just nu. Glömma allt annat och bara njuta... Men så öppnade ju himlen sig och ösregnet förstörde allt! Får se om det blir en runda på torsdag istället..
Annars är jag bara så grymt besviken, irriterad, ledsen, arg, chockad ja allt på samma gång.. kommer försöka att inte ens bry mig längre för huvudsaken är att jag vet vad sanning är oh att mina nära omkring vet hur galen du är. Vill du sjuka människa "vinna" över mig så kan du iallafall göra det på ett ärligt sätt.. allting handlar om att du är svartsjuk och arg och det är egentligen inte alls mitt fel eller problem.. Lämna mej ifred istället oh försök hitta dig själv istället för att leva genom andra. (dvs mig) Because the truth is that you just hate me cause you aint me..
Nu kom min syster oh hennes kille så nu ska jag umgås lite med min familj!
big love

Kommentarer
Postat av: evelina sis

lyssna inte på henne, hon är bara en sak som springer sunt och tror hon äger alla.. men du vet att hon äger inte dig för du är bättre än henne, du är bäst!

skit i henne, äckliga människor det finns..

älskar dig! <3

2011-10-12 @ 08:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0