We found love in a hopeless place

Hade en trevlig kväll igår på Maddes i stan med min kära Johanna :) kul att träffa nån på jobbet som man klickar med så bra!

Imorse var det meningen att jag skulle tvätta men giveeetvis fanns det inga tvätttider. (hur kan dem ha bara 2 tvättpass om dagen? idioti) Eftersom ridningen igår blev inställd och flyttad till imorgon så satte jag mig på tåget och åkte till kävlinge igen. Så nu är jag här! Lillsyrran ligger i sjuk, imorse när hon steg upp hade hon över 42 graders feber. Morsan var i chocktillstånd så det blev direkt ner till VC! Visade sig vara njurbäckensinflammation. Så nu är det vila som gäller för min fina!

Idag tänkte jag sola oh gå en långrunda! det enda på schemat just nu. Imorgon är det fan dags o träffa min Sandra! Det var snart två veckor sen vi sågs och det känns som en hel evighet. :P det var många månader sen vi var ifrån varandra så länge! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0