ARG!!

Åh jag blir så jävla förbannad.. någon gång i torsdes förra veckan (?) blev både min och sandras cykel stulna på sandvångeni landskrona. Sandras mitt på dagen och min lite senare på kvällen. Hon hade en vit helt ny monark och jag en blå också nästan helt ny cykel med ett gult barnstols fäste under sadeln. Var precis inne på blocket och kollade och givetvis har det nu kommit in en cykel som är exakt samma modell som sandras, monark modell karin, spraymålad utan några dekaler, borttaget lås borttagna lampor, kontantkortsnummer..

Så fucking irriterande oh veta till 99% att det är hennes cykel också kan man inget göra!!! idioter.. jag själv personligen håller inte på med trams som oh sno cyklar därför blir jag så jävla arg när andra inte kan låta ens grejer vara.. cyklen som blev stulen för mig kostade fyra tusen kronor.. det är ganska mycket pengar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0