Greetings from föreningsgatan

God(tidig)morgon allihop! Idag är jag uppe med tuppen trots att jag inte börjar jobba förrän 15. Varför då? Jo för att jag inte kunde somna om igen, konstigare än så var det inte. Men nu till gårdagen, oj oj oj vad vi fick springa upp och ner i trappor hela kvällen. Det var bara jag, min styvpappa och mamma som bar grejer och samtidigt hade vi en liten 2åring att hålla ögonen på och på sätt var vi tvugna att värva springandet. Sandra hjälpte till att passa honom ett tag så det tackar jag för :) Trodde faktiskt jag skulle ha mer ont än såhär i benen idag men det har jag inte så det tackar jag också någon för! När vi var klara bjöd jag på pizza det var dem värda. (jag åt sallad, pluspoäng till mig haha)

Nu står det ett iallafall ett beeerg med saker i hallen och jag vet inte riktigt var jag ska placera allt känner jag. Det fattas fortfarande en del saker som måste fixas, en klädstång i klädkammaren till exempel och "fästen" till att hänga upp gardiner. Dushdraperi och en list till duschen för att jag inte ska slabba ner hela badrummet när jag duschar. Också en pall bara för att badrumsskåpet hänger alldeles för högt upp. Eller så är jag för kort? Hahaha. Aja ni fattar. Vill bara röööja undan allt nu men det får vänta tills efter helgen när jag har tid att åka till ikea och ihandla sånt där smått fix.

Nu är klockan 9 och jag borde sovit vid det här laget eftersom jag jobbar till 00:00 inatt. Vad ska man hitta på? en promenad kanske?


 

Min styvpappa säger att man inte kan ha sån här färg på tröjan när man har rött hår men jag kan allt! nyvaken oh fin...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0