Helg och dags för jobb

Nu är ni allt glada att det bara är några timmar kvar på ert arbetspass och sen håller ni helg... dem flesta iallafall :) själv börjar jag om 2 timmar och jobbar till 12 i natt.. men det känns rätt ok idag. Lollo var här hela dagen igår och sen övernattade hon så hon gick nyss.. hon skulle till LAGER 157 i höganäs idag, och där säljer dem converse för 400 :- så jag skickade såklart bud med henne på ett par svarta höga!

Lite goda nyheter också.. jag var och kolla på en lägenhet i onsdes här i stan och igår ringde dem och sa att jag hade fått den. Kul va! :) Den ligger lite längre ner mot centrum och är en etta på 46 kvadrat. Den är lite dyrare än en vanlig etta, ligger ungefär på samma pris som man hade fått betala för en tvåa här i landskrona, men den är helt nyrenoverad och orörd så det kan jag leva med.. den har dessutom stor klädkammare :D how awesome!! Nu tänker många säkert "Shieeet ska hon flytta igen, detta är tredje gången" OCH JA det ska jag, tredje och sista på ett tag ;-) tro mig jag tycker det är lika tråkigt som dem flesta andra att konka på en massa möbler men ibland får det bli så ändå!

Förutom denna goda nyhet fick jag förlängt på jobbet.. och på torsdag blir flytten by the way! så glöm inte höra av er och agera flytthjälp.. ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0