Jobbehelg

Då lider helgen mot sitt slut... trodde aldrig jag skulle säga såhär men äntligen! hehe. Har jobbat hela helgen och idag är det dags för sista passet, som också är mördarpasset.. 11-23:16 *tummen upp* Men som med allt annat så överlever jag nog :) om inte annat kommer jag ju inte ångra det när lönen kommer..

Annars, i fredes var jag hemma från jobb halv 1 men låg vaken till 3, upp och jobba klockan 9 igen igår så det var inte mycket socialt umgänge där. Igår slutade jag halv sju så när jag kom hem väntade sandra här på mej, sen fick vi lite besök.. vi spelade supermario och bakade muffins :)

Förutom det har jag inte mycket mer.. ska käka upp min gröt nu och sen borsta tänderna, sen är det dags o cykla.. ba bye!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0