keep on movin' you just gotta fight it..

Stoooolta kaffedrickaren här! haha.. för er som inte vet så har jag alltid hatat kaffe.. (och redbull) så när alla dricker en kaffe eller en redbull och säger att dem verkligen måste ha det på morgonen för o bli pigga så blir jag alltid lite svartsjuk.. jag vill också ha nåt upp piggande! så förra veckan tvingade jag i mig två koppar kaffe, och idag vaknade jag upp och kände mig faktiskt lite smått sugen på det, helt sjukt.. så jag kokade kaffe (läs;helt själv) och drack en stoor kopp med mjölk! sen gick jag ut och gick i en timme och jag kände mig ovanligt speedad.. sen om det är det undermedvetna eller på riktigt det vet man ju inte ;) nu är jag fullbordad vuxen iaf *ler

Förutom att dricka kaffe idag (haha) har jag som sagt promenerat, sett reprisen på idol sen i fredes, städat lite, pratat massor i telefon, kollat lite utbildningar, målat naglarna, kastat sopor, återställt min cp-iphone, handlat, ja ni vet.. sånt kul man kan göra när man är ledig ;-) ikväll blir det träning med sandra dee och imorgon åker jag nog till kävlinge!

Jobbar fyllnadstid på tors så det blir en lång helg, tors-sön :( men på lördag är det fan dags för lite party ändå känner jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0