Ledighet

Alla älskar ledighet! och nu har jag jobbat min helg.. 33,5 timme och är ledig tills fredag klockan 15:00 såå himla skönt :) fastnade med fingret mellan två fulla lådor med kopplingar igår, så jag har ganska ont idag. kunde gått illa! Just nu befinner jag mig i kävlinge hos mor min, har varit en sväng hos min papi och sen har jag färgat håret på mamma och paula och nu när styvpappsen kommit hem ska vi åka till nova. Ska köpa mig en kamera (så ni kan få lite mer bilder i bloggen) och lite fotoramar :)
Imorgon förmiddag fortsätter vi färga paulas hår lite till och sen åker jag hemåt mot landskrona för oh packa! på torsdag blir de flytt :)
Min brorsson har förresten börjat prata och det hade jag NOLL koll på, han kan ju redan säga mamma, pappa, hej hej... ja ni vet själv hur fort tiden går! sötste lilla jamie blir ju 1 i december :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0