min ögonsten

Idag har det varit kvalitetstid med familjen för hela slanten, har spenderat förmiddagen hemma med mami och paula, brorssonen och lillebror, sen en sväng och fika med pappsen, därefter kvällen på nova och sen en sväng in till stora syster i lund! hade inte sett deras lägenhet så det var kul :) jättefin!!
Fick bytat min platt-tång som för tredje gången pajjat, och köpt lite nytt till garderoben på nova. Fastnade för en kamera inne på mediamarkt, den ska jag unna mig nu till löning bara för att jag tycker att jag förtjänar det, jag står på mina egna ben och har just nu kontroll över allt i mitt eget liv. Det känns skönt! So from now så ska jag unna mej något jag verkligen vill ha varje månad den 25:e.. nästa månad blir det nog ett hemmabiosystem ;)
Mitt i min lycka så finns det andra som har sorg.. jag tänker faktiskt på er och för en gång skull i all välmening!
Det finns inte en mörk stund du inte kan lysa upp.. :)

Kommentarer
Postat av: Vera

Det betyder mer än du tror!

2011-09-25 @ 22:47:29
Postat av: Emma

<3

2011-09-26 @ 16:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0