Nikon coolpix

En nikon coolpix S6200 blev det! Hade hittat en ganska slimmad ganska enkel för 1190:- som jag ville ha men jag hittade en som var betydligt bättre för några hundralappar mer, så den fick det bli, med minneskort landade jag på 2000:- helt okej för en kamera ändå. Så nu ska ni få lite mer bilder och färg i bloggen.. :) Förutom kamera köpte jag lite tavelramar, en parfym oh ett par uggs! Åh som jag längtat efter att få gå runt i dessa stora fula men sjukt bekväma skor haha.. Jag köper oftast lite billigare varianter av uggs då jag vet att jag sliter ut en 2-3 par på en vinter haha. Okej, nästan iallafall...



(detta är dock en iphone bild hehe..)


Kommentarer
Postat av: Sara

Var köpte du dina uggs? :)

2011-09-29 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0