Tisdag

Hello readers! 

Här sitter jag redo för att snart inta cyklen och cykla till tåget. Ska hem till mor min som jag sa igår :) Ska bli skönt o övernatta där, det var ändå några månader sen sist.. och vad är mysigt om inte sova hemma hos sin mami :)

Gårdagen spenderades precis som sagt med min dad.. vi käkade kina mat, köpte mobiltelefon, en sväng inom willys och handlade lite nödvändigheter så som tvättmedel, schampoo, hårfärg osv.. (fyyy för fasiken vad dyrt det är o bli vuxen!) haha ;) Efter shoppingrundan följde han med mig hem och tittade på lägenheten och några timmar därefter vad det dax för mig och Sandra att inta step brädorna ;) Det var kul och med tanke på koncentrationen glömde man bort att det var jobbigt! Dock tror jag mer på spinning.. det gör ondare alltså bränner det hårdare ;) aja kan absolut tänka mej o prova igen :)

Nä nu ska jag kila! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0