Tvätt...

Hej på er!

Måndag förmiddag och jag är ledig :) så skönt... till och med torsdag är jag ledig och sen på fredag börjar jag jobba helg! Har varit uppe och tvättat sen kl 7 imorse, äääntligen färdig.. nu sitter jag och väntar på min pappa som ska komma hit och hälsa på, vi ska luncha och sen ska vi till lödde och kolla på en mobiltelefon till honom. Ni vet, dem äldre generationerna är inte så tekniska så man får ställa upp som råd.. ;-) ska iallafall bli kul att träffa honom, det var ett tag sen sist!

Annars inget mer planerat idag mer än att jag och Sandra ska köra vårt första gympass ikväll vid åtta tiden. Ecxited! Var och fixade gymkort förra veckan så nu jävlar.. ;)

Förutom att träna denna veckan så ska jag åka till kävlinge och hälsa på mami, övernatta där, gå till frissan oh klippa mej, färga håret och förhoppningsvis skymta mina syskon en stund också.. saknar er :)

Skämtade till det lite på fejjan häromdagen om att jag blivit blondin, förvånansvärt mycket folk som tyckte att det klädde mig och att jag skulle färga det.. haha, det händer nog inte på ett bra tag, men tack iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0