Back to work

Imorgon är det jobbdags. Ska faktiskt bli skönt att komma tillbaka även om jag inte är helt kry än. Jag gillar faktiskt mitt jobb oh att jobba helg.. Är mycket hellre ledig hela veckorna och jobbar på helgen :) funkar fint för mig!

Idag åkte jag hem från min mami, har faktiskt tillbringat hela veckan där för att ha lite sällskap medans jag vilade upp mig och försökte bli frisk. Åkte en sväng inom i lödde och köpte en köksvåg att väga mina kommande måltider på. 400 spänn gick den på.. Haha! Men vad gör man, jag behövde ju den :)

Efter det åkte vi hit och dem hjälpte mig att borra upp min stora tavla, tavelbelysning, min nya spegel och lite annat. Var ju på Ikea igår och fick med mig en del smått och gott hem.. Bland annat en ny taklampa till vardagsrummet men den kunde vi inte hänga upp idag då vi fattades grejer.. Booo! Men finns säkert nån annan som kan hjälpa mig med det när jag köpt en kontakt... Nån frivillig händig man? ;)

Nu är klockan snart halv 3 och jag inser att jag legat i sängen flera timmar och vridit på mig... Hatar att jag vänt på dygnet, big shame on me...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0