Måndag

Också var det måndag... och dagen har bara svept förbi. Vaknade sent, hemma hos mami. Befinner mej här just nu oh vilar upp mig och försöker bli frisk. Alla i familjen är sjuka så det enda som råder just nu är vila. Men det är skönt med några sminkfria dagar i mjukisbrallor! det behöver jag..

Känner mig så blek, så jag och Elin tog en sväng till solariet innan och bättrade på färgen lite. Den vita färgen alltså.. heheh. Och sen avnjöt vi en god middag hemma hos henne oh Oskar :) därefter mätte vi alla mina kroppsdelar för att se centimeterna försvinna så småningom ;)

Nu ska jag ut på promenad! mycket trist väder men måste få göra av med lite energi annars kommer jag ligga vaken till långt in på morgonen...



maaaat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0