Missed me?

Hej på er! Som ni ser har jag pillat lite med designen (och om ni inte gör det så uppdatera sidan genom att klicka på f5 eller högerklicka och uppdatera) och det gick inte så bra. Det är faktiskt en gratis design som jag tänkte göra om lite men jag gav upp.. har tappat det helt vad det gäller att designa bloggar. Jag som var hyfsat skillad på det förut (?) vad hände. haha.
Iallafall så ser det inte ut som jag vill, men det är lite ljusare och det kanske är lite roligare att klicka in. Hade ju varit ännu roligare med en massa bilder på mig (såklart) men jag pallar helt enkelt inte göra en header. Nån frivillig?
Bilden i profilen ska förstoras och en presentation ska göras när jag orkar. Ni vet hur det är. Hur är det med er annars? Var ett tag sen jag uppdaterade er... but thats me, off and on, off and on ;-)

Kommentarer
Postat av: josefine

Så fint det blev! :)

tycker du borde skriva oftare (a)

2012-01-18 @ 09:32:19
URL: http://www.nattstad.se/jossemalmqvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0